Voorbereidingen

8 oktober 2022 - Capelle aan den IJssel, Nederland

13 oktober 2022 is het dan eindelijk zo ver! We gaan naar Nepal. Voor beide staat dit land op onze bucketlist. De plannen lagen er al een tijdje, maar werden helaas uitgesteld door Covid. Maar nu kan het aftellen echt beginnen. Afgelopen week heeft Hartger voor beide het visum opgehaald. Dat was al een heel avontuur op zich. Nadat hij in Amsterdam eindelijk een parkeerplaats had gevonden kwam hij iets te vroeg aan bij het consulaat van Nepal. Een zeer lieve (lees chagrijnige) vrouw deed open maar liet hem nog niet binnen. Dus is hij netjes blijven wachten zodat hij als eerste aan de buurt was. Zodra de deur openging nam hij plaats bij deze zeer lieve vrouw aan haar bureau. Nadat ze de andere mensen vriendelijk vroeg om stilte want anders kon ze zich niet concentreren, begon ze het met de handgeschreven visum voor ons te maken. Een kleine 10 minuten later was het visum klaar. We kunnen nu in Kathmandu gelijk doorlopen naar de douane als het goed is.

Visum

A.s. donderdag vertrekken we vanaf Schiphol naar Kathmandu waar onze rondreis door Nepal zal beginnen. We kunnen het ons nog niet voorstellen maar volgende week lopen wij gewoon door Kathmandu. Dit weekend staat in het teken van inpakken. De meeste spullen zijn al verzameld, nu nog netjes in de tassen krijgen.

InpakkenInpakkenInpakken

De komende weken zullen we hier al onze avonturen en foto's delen.

Groetjes,

Hartger & Paulien

1. Nicole:
    8 oktober 2022
    Heel veel succes met inpakken!
    Erg leuk dat we kunnen mee reizen met jullie.
  2. P. Ter Smitte:
    8 oktober 2022
    Jullie hebben al veel ervaring met inpakken, dus dat zal wel lukken.
    Gelukkig kan ik het ook volgen, dank je wel
  3. Lauren:
    8 oktober 2022
    EIN-DE-LIJK ga je dan naar Nepal! Ik heb zoveel zin om mee te reizen en al jullie verhalen te lezen. Laat staan hoe jullie je moeten voelen.

Heel veel plezier en geniet van jullie reis ❤️
  4. Marjanka:
    9 oktober 2022
    Leuk Hartger en Paulien. Geniet van dit avontuur!
  5. Elles-Klaas Timmerman:
    9 oktober 2022
    Wat een onderneming geniet van jullie reis, leuk dat we mee kunnen genieten.
  6. Joëlle:
    11 oktober 2022
    Lieve Hartger en Paulien!
    Geniet van deze mooie bijzondere reis!
    Jullie zullen mooie dingen bekijken en zien en vooral samen genieten!
    Gods blessings suc6 good flight
  7. Esther Stok:
    13 oktober 2022
    Goede reis Paulien, geniet ervan.